Monday 31 January 2011

Nu kör vi så det ryker!

Måndagar brukar alltid vara segstartade för mig, men ida har varit toppen. Ansiktsbehandling på morgonen, sista riktika innan praktik, allt gick bra och jag pressade mig själv på tid. Avklarade näringsfysiologin på eftermiddagen och fick åka hem tidigare. Nu cyklar jag iväg till gymmet med syster och pumpar ur mig den sista energin och laddar upp inför morgondagen och min första kund i salongen!!!!

Mondays are usually very boring, but today's been a great day for me. Managed to do all steps in the facial correct and on time. Last facial before the salon. Did the nutrition exam in the afternoon and left school earlier. Time to take my bike and head of to the gym with my sister. I'm all excited for tomorrow as I'll have my first customer in the salon, pedicure!!!


DET HÄNDER BARA INTE! EN STRÄCKT RYGG, KAN KNAPPT RÖRA MIG. BRA START INFÖR IMORGON.


1 comment: