Tuesday 14 December 2010

To cut or not to cut??

Har gosat upp mig i sängen med datan, oh ja, massage kompendiumet ligger precis i jämte. Den ger mig mördarblickar om jag inte genast pysslar om den och myser med varje blad. Att jag inte får in vad som står i boken betyder nog mer eller mindre att min hjärna har lagt av. Då ska ni veta att jag vanligen har (om än ett litet) läshuvud.....där någonstans.

Nåväl, så imorgon var det tänkt att jag (läs Tina) ska ta saxen och piffa till mig lite i håret. Jag som alltid tröttnar på mig själv, samma stil, samma hår, varje gång känner jag att jag behöver förändring när jag ska klippa mig. Sedan har jag självklart beslutsångest. Ja, nej, ja, nej, långt, kort, lockigt, busigt... ja, nej....brukar sluta med att jag always go for the safe option. Men nu är jag väldigt inne på kort. Men imorgon får vi se, jag lovar att ge resultat.
God Natt

Im having my hair done tomorrow, as usual I can't decide what to do!!!!!!

No comments:

Post a Comment