Sunday 26 December 2010

Söndag

Idag är en sån dag jag reflekterar över det som hänt och som ska hända framöver. I bland blir det lite för mycket tycker jag och då finner jag mig själv i någon slags deppekoma.
Jag är sugen på att ge mig ut på julrean, har den börjat och vart finns den isf`? Inte i min stad. Jag måste börja packa lite smått med eftersom jag åker till London på tisdag. Jag tänkte inte efter riktigt gällande bagaget när jag bokade min biljett utan körde på det vanliga med bara 1 handbagage eftersom det blir billigare. Nu står jag här och säger till mig själv att det är 10 dagar jag ska vara borta och behöver kanske inte bara ta med ett par byxor eller skor + att jag måste få ner mina skolböcker som väger mest. Smart Johanna Aj, hur ska det här gå...och så kommer jag knappt kunna handla ngt där?!?! Det här får jag reda ut nu.

No comments:

Post a Comment