Sunday 12 December 2010

Pluggsöndag

Känner mig helt trött och hängig, smått stressad över skolan och vet ej vart jag ska få all kraft ifrån. Just nu känns det mesta jobbigt.
3e advent idag och jag saknar Desire så himla mycket. Är så ledsen över att vi ej kan fira jul tillsammans, våra familjer, gemenskap och byta traditioner i vårt hus tillsammans. Varför kan det inte vara enkelt? Varför kan allt inte bara klaffa nu, allt på en gång.

Nu ska jag vila en stund och sen ha glöggfika. Ta mig igenom denna söndag.
Kram

I feel exhausted, tired and not great. Im also stressed over school and at the moment I don't know how to get myself through it all. It's 3rd advent and Im missing Desire so much. Im so sad that we can't celebrate christmas together with families, change traditions and just be togehter in our own little house. Why can't it be easy, why can't everything just work from scratch?

I'll rest for a bit and then have some mulled wine. Fighting through this Sunday.
XX


No comments:

Post a Comment