Tuesday 21 December 2010

Jullov - Xmas holiday

Imorgon drar väl det riktiga startskottet igång för jullovet, men för mig känns det verkligen som idag. Bara en tidig uppstigning imorgon och sedan några veckors ledighet. Som jag har längtat. Tro mig inte fel, skolan är jätterolig och jag trivs bra men gud vad jag slitit denna terminen och nu ska det bli skönt med ett break. Sedan får jag ju åka och träffa Desire också, om en vecka. *här håller jag tummarna för att all flygkaos är över* Ah, så jullov alltså. Kommer gå till att bara njuta och mysa, göra saker som bara faller mig in och rå om mig själv. Inte behöva tänka så mycket.

Tomorrow is the day we'll start our holiday, but for me it feels like today. All exams, essays, speaches done. Only one early morning left, then a few weeks holiday. I've been looking forward to this so much. Don't get me wrong. I love school and enjoy what I am doing but I've been pushing myself hard to do well this first term so I feel like I really deserve a break. Then of course I will come over to London to see Desire *crossing my fingers the airtraffic will be sorted by then* Ah, so Xmas holiday. I will just relax and do just what I feel for every day. Take care of myself and don't worry or think too much

No comments:

Post a Comment