Saturday 25 December 2010

Juldagen

God Morgon
Igår var det julafton, hade en bra dag även om jag inte tyckte att det kändes så mycket som julafton. Pratade med Desire på morgonen och önskade god jul. Härligt att höra att han kom iväg till Paris till slut och fick frat med sin familj, det gjorde mig mycket ugnare. Det blev mycket mat, ris ala malta och julgodis igår. Dock hamnade jag tidigt i säng för jag var jättetrött. Idag har jag vaknat med fortsatt halsont, snorig näsa och huvudvärk. När tänker det här släppa?

Good Morning
We celebrated Xmas yesterday (for us it's the 24th), I had a good day even if I didn't reallt feel it was xmas. Talked with Desire i the morning and wished Merry Xmas. It was nice hearing that he finally made it to Paris, that made me glad. A lot of food yestarday, ris ala malta (desert) and sweets, I went to bed early though as I was extremely tired. I woke up today with continuing sore throat, and headace. How long will it take before Im cured?

No comments:

Post a Comment