Thursday 30 December 2010

Hang around with Saga

I eftermiddags motte jag upp med Saga. Vi strosade runt lite och Saga drog kortet varmt ett antal ganger. Det sag fint ut i kassen ;). Jag fick med mig en lten pase hem med en troja. Sedan satt vi och prata och bara va pa Leon, jattegott nyttigt snabbmats stalle. Jag vet inte hur manga timmar vi satt dar. Sa jadra harligt att umgas med Saga, vi kanns sa lika pa nagot satt och forstar varandra. Pratar om allt mellan himmel och jord. Sa jakla skon tjej. Sedan strosade vi bort till hotellet dar vi en gang jobbat och halsade pa fler vanner, mysigt. Nu har jag kommit hem, slangt mig i soffa och hets atit lite eftersom jag blev sa hungrig. Vad ar inte battre att avsluta kvallen med en en svensk Wallander film pa britisk television? Ja men tackar!
Sota Saga (tack, for att jag lanade en bild fran fb pa dig =)

No comments:

Post a Comment