Saturday 25 September 2010

Lördags regn - Saturday Rain

Idag är det bara regn och grått, ja det vill säga, det är faktiskt höst. Jag ska snart iväg och träna med syster och jag har redan ätit en stor frukost. Lyckats ladda ner Skpe på pappas lite halv sega data och det ända jag behöver nu är att köpa en mikrofon, är jag glad eller är jag glad? Jag är Glad Glad Glad.
Puss och Godmorgon

Today it's only rain and rain, well i is autumn what more can we ask for? Im soon off to the gym for a class with my sister and I've already had a mega breakfast. I finally managed to download Skype on my dad's computer the only thing I need now is a mic, am I happy or am I happy? I am so Happy Happy Happy. I can finally talk with my prince how much and when I want.
XX and Good Morning

No comments:

Post a Comment